Stowarzyszenie "Wielkie Serce"

30 - 307 Kraków

tel/fax  12-266-29-67

"PRZERWAĆ KRĄG NIEMOCY" - WYJAZD DO ZAKOPANEGO

Galicyjska Fundacja „Wsparcie, Integracja, Rozwój” uczestnikom projektu „Przerwać krąg niemocy” zorganizowało, po pracowitym kursie, wspólny wyjazd edukacyjno – wypoczynkowy do Zakopanego. W pensjonacie Pod Giewontem mieliśmy zorganizowane zajęcia z doradztwa zawodowego „Impuls do zmian”. Uczyliśmy się jak nawiązywać kontakty zawodowe, jak współpracować w grupie i jak podejmować indywidualne decyzje na zawodowym rynku pracy. Wszystko to dało nam większe poczucie wartości i otwartość na nowe wyzwania.

W ramach relaksu i wspólnego spędzania czasu zwiedziliśmy nową ekspozycję Tatrzańskiego Muzeum Narodowego, podziwialiśmy zakopiańską skocznię, wyjechaliśmy kolejką linową na Gubałówkę skąd rozpościerał się piękny widok na Giewont i pasmo Tatr. Odwiedziliśmy góralski targ, przeszliśmy się po Krupówkach oraz zwiedziliśmy Sanktuarium Maryjne na Krzeptówkach, a największą atrakcją dla wszystkich był wyjazd na kręgle, który przysporzył nam wiele radości i zabawnych chwil………….. Wszyscy uczestnicy byli tak zadowoleni i pełni wrażeń, że nie chcieli wracać do codziennych obowiązków i pracy. Moc była z nami!!! Mamy nadzieję, że to nie ostatni nasz wspólny wyjazd.

Dzięki Galicyjskiemu Centrum Edukacji staliśmy się bogatsi o nowe doświadczenia dające nam większe szanse aktywności zawodowej. Na zakończenie wyjazdu beneficjenci otrzymali zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.